Yeğenimin eşi Ayten 40 yaşındaydı

Sosya medyada paylaş:

50 yaşlarında, evli, bir şirkette ihracat müdürlüğü yapmaktayım.bir yabancı müşterimizle iş bağlantılarını yaptıktan sonra, müşterimiz Selçuk’ta ki Meryem ana evini ziyaret etmek istedi ve beraberce gittik.ziyaret edip hacı olduktan sona geç olduğu için Kuş adasında bir otelde kaldık. akşam yemeği için, bize katılması için Kuş adasında yaşayan yeğenimi aradım, başka şehirde olduğunu be gelemeyeceğini ama eşinin gelebileceğini, onun içinde bir değişiklik olacağını ve onu arayıp bize katılmasını ifade etti.
Az sonra eşi Ayten aradı ve çok sevindiğini ve akşam otele geleceğini söyledi.

Otelin nefis manzaralı restoranında buluştuk, Ayten, 40 yaşlarında, balık etli, esmer, seksi bir kadındı, lisanı da iyidir.yemek güzel geçti, içkiler içildi, bir ara dans ederken, Aytenin dişiliği, taş gibi vücudu, sanki aklımı başından aldı.

Yemekten sonra, ben Ayteni evine bırakmak için, ikimiz otelden ayrıldık, fakat Ayten yolda başının döndüğünü ve galiba sarhoş olduğunu söyledi.Evine kadar çıkardım, bana kahve yapacağını ve gitmememi söyledi, kahveden sonra koltukta oturup televizyon seyrediyorduk, ki, bir şeye gülüp şakalaşırken, aniden bir elektriklenme oldu, bir an bakıştıktan sonra, dudaklarımız birleşti ve çılgınca öpüşmeye başladık.
ellerimiz birbirimizin vücudunda dolaşıyordu.

yavaşça kaldırıp, kucağıma aldım ve yatak odasına götürüp yatağa bıraktım, artık benimdi ve soymaya başladım, önce elbisesini, sütyenini ve g-string kilodunu çıkardım, bende acele soyundum, üzerine çıkıp, sevişmeye başladık, çok güzel karşılık veriyordu, altımda kıvranıyor, inliyordu. dudaklarını çılgınca öpüp, yüzünün her tarafını, kulak memelerini emip, yalıyordum. meme uçlarını nazikçe elleyip emmeye başlayınca, altımda yılan gibi kıvrılmaya başladı, aniden, bana sıkı sıkı sarılarak ve sarsılarak boşalmaya başladı. meme uçlarının emilmesinden çok tahrik olduğunu söyledi.

Hiç boş bırakmıyordum, hemen, penisimi ağzına verdim, harika emmeye ve sokup çıkarmaya başladı, elleri ile de taşaklarımı avuçlayıp, okşuyordu. hemen boşalmak istemiyordum.ağzından çıkarıp, vücudunun altlarına, öperek, emerek, yalayarak inmeye başladım, O da boş durmuyor, elleri her tarafımda dolaşıyordu, bacak arasına girip, parmaklarım ile şeftalisinin dudaklarını açıp, emmeye ve yalamaya başladım bir yandan da, parmağımı da arka deliğine sokup çıkarıyordum, çok zevk aldığını söylüyor ve de çığlıklar atıyordu. hadi artık çok istiyorum diyerek penisimi eline alıp, şeftalisine yerleştirmek istiyordu, içine boşalayım mı dedim, tabi ki çok istiyorum, o yönden merak etme dedi.

bacaklarını kaldırıp, sürtmeye başladım, içine girmem için, yalvarıyordu, aniden içine soktum, çığlıkları odanın içinde yankılanıyordu, bacaklarını belime doladı sanki içinden çıkmamı istemiyordu.doğruldum, penisim içinde, deliler gibi öpüşmeye başladık, çok geçmeden, beraberce sarsılarak harika bir şekilde boşalmaya başladık.
Bir müddet sonra içinden çıktım.terlemiştik.yanına uzandım ve öpüşmeye başladık.

Çok zevk aldığını, hiç böyle sevişmediğini, pişman olmadığını, ortamın, alkolün de tesiriyle, kendinin de bunu çok istediğini söyledi. o gece sabaha karşı bir posta daha seviştik, bu defa arkadan da girdim, sahip oldum, şimdiye kadar, hiç yapmamış.canının önce yandığını ama daha sonra zevk aldığını söyledi.
Sabah kahvaltıdan sonra, bunun aramızda kalacağını, kim bilir belki ilerde tekrar olur mu dedik ve bol bol öpüşerek yanından ayrıldım ve otele gidip, müşterimle buluştum.